lørdag 9. mars 2013
Til morsdagen fikk mamma velge seg noe jeg skulle strikke. Da ville hun ha dette settet :) Strikket i Baby Alpaca Silk etter denne oppskriften fra Drops. Strikket vantene i samme garn til denne oppskriften, også drops. Strikket min første blomst på dette prosjektet, på lua. Var litt vrient å finne en strikkeblomst, finnes jo mange tusen heklede, men hekle kan jeg ikke. Fant denne hos Du store alpakka. Mamme ble meget fornøyd. Pappa vil også ha strikkeprosjekt til farsdagen, så da blir det en 5-farget marius - hvit med brunt, lysebrunt, beige og lyseblått. Han vil ha en litt slim modell, så har begynt på mariusvest-oppskriften i sisu - tynt garn ja! Dette vil ta tid.. Lurte på å overraske ham med den til påske, men tror det blir til farsdagen likevel.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Du, det der var veldig fint!!! :) Du e så go på den der strikkingen!
SvarSlett