fredag 15. februar 2013

Et annet hefte fra sandnesgarn jeg falt helt for, var Mandarin baby. Begynte straks på den oransje bleiebuksa på forsiden, men fant ut at jeg hadde kjøpt feil garn - altfor tjukt. Så den ble liggende på pinnene noen måneder, før jeg fullførte den for ikke lenge siden.

Liknende ble det med en kjole fra heftet. Jeg hadde riktig garn - sandnesgarn mandarin petit, men fant ut etter å ha kommet ca 2/3 på vei, at jeg hadde strikket løkker i stedet for kast, så hullmønsteret ble ikke helt som på oppskriften. Men det ble da egentlig ganske fint, og når jeg endelig fullførte den forrige uke, strikket jeg mønsteret en gang med riktig hull for å se åssen det ble. Resultat:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar