Mariusgenser ja - å, så originalt! Nei, kanskje ikke. Men den er og blir en favoritt! Bildet over viser babymarius til datteren min, str 1 og 2 år. I fjor kom et nytt hefte fra Sandnesgarn Klassikerer 0-4 år. Siden jeg var gravid, ble det en del nye plagg til den kommende babyen. Siden jeg ikke visste om det ble gutt eller jente, ble det litt andre fargevalg enn det som kanskje er vanlig.
Mariusdress og lue i sandnesgarn DUO 55% ull 45% bomull.
Mariusbody og lue str 3 mnd i babyull fra Viking (Bogerud).
Vognteppe og lue i sandnesgarn sin babyull, LANETT.
Fana kjørepose str 1 år med lue..ble visst mange luer :) Restegarn.
Mariuskjole med litt personlig vri øverst, da det ble slutt på den blå garnet. Babyull fra Viking.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar