I tenårene ble det naturlig nok ikke så mye strikking. Men når jeg begynte å studere fikk jeg plutselig lyst til å lage meg en mariusgenser. Den holder fortsatt koken (selv om jeg måtte stoppe noen hull nylig). Denne er da fra 2001. Originalen med garn fra Sandnesgarn i de ordinære fargene med påmonterte ermer.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar